Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

HUSQVARNA SUPERMOTO 701 MY17                                 

Modely řady 701 dosahují nových úrovní ve výkonnosti i s nejnovější generací jednoválcového motoru pro modelový rok 2017
Husqvarna hrdě představuje nové 701 Supermoto a 701 Enduro, který jsou vybaveny nejvýkonnějším jednoválcovým motorem kdy vyvinutým společností Husqvarna, který poskytuje dodatečný výkon zvýšený o 6 koní (4,5 kW) a 3,0 Nm točivého momentu oproti předchozí generaci a zároveň splňují přísné úrovně emisí EURO IV.

Oba 701 SUPERMOTO a 701 ENDURO jsou vybaveny jednoválcovým motorem nové generace plnícím Euro IV, která se vyznačuje nejnovější technologií z hlediska designu a elektroniky. S výrazně lepším výkonem 74 koní (55 kW) při 8000 otáčkách a točivým momentem 71,0 Nm při 6,750 otáčkách poskytuje 692.7cc jednoválec nejvyšší výkon ve své třídě.

Spolehlivost je klíčovým faktorem. Za použití inovativních řešení, jako je například aktivní výpust a tlakové mazání klikové skříně zaručuje dlouhé 10,000 km servisní intervaly. Při všech pozitivních změnách motor poskytuje mimořádně nízkou spotřebou paliva, která spolu s dlouhými servisními intervaly významně snižuje náklady na užívání v dlouhodobém horizontu. Hladký přenos výkonu zaručuje přepracovaná čtyřventilová hlava válce svým dvojitým zážehem. S technologiíí jediného vačkového hřídele, což přispívá k přesnému časování ventilů při vyšších otáčkách motoru, inženýři Husqvarna přidal motoru dalších 1000 min využitelného výkonu  Pro větší komfort a méně vibrací motoru má také druhým vyvažovacím hřídelem.

Vstřikování paliva zajišťuje elektronicky Keihin s 50 mm škrtící klapkou, která nemá mechanickou vazbu na plynovou rukojeť a nabízí lepší odezvu plynu na jízdní vlastnosti při škrticí klapce v málo otevřené pozici.

MOTOR 

=> Zvýšený výkon a točivý moment 74 HP & 71,0 Nm
=> zvýšený rozsah využitelných otáček o 1000 otáček za minutu
=> Snížené oscilující hmoty pro snížení vibrací
=> Nový rezonátor sání pro lepší odezvu při nízkých otáčkách
=> Dlouhé servisní intervaly a nízká spotřeba paliva
=> Dvojité zapalovací svíčky
=> Velké vrtání a krátký zdvih [105 mm a 80 mm]
=> Kované hliníkové písty
=> Přesné ride-by-wire elektronika

CENA:  247900 Kč

HIGH-TECH VÝKON A OVLÁDÁNÍ
Supermoto 701 těží z nové úrovně ovládání široké dodávky poskytovaného vyššího výkonu. Ride-by-wire systém ovládání škrticí klapky umožňuje ještě přesnější a konzistentní ovládání škrticí klapky tělesa Keihin, zatímco možnosti nastavení palivových map motoru vám umožní doladit dávkování výkonu 701  pro širokou škálu možných povrchů a povětrnostních podmínek.

   

BEZPEČNÁ A JEŠTĚ SPORTOVNĚJŠÍ BRZDNÁ SÍLA
Buďte bezpečnější na silnici s novým systéměm ABS Bosch 9M+. Vyvážuje sportovní jízdu s bezpečností a potěšením. Ve volitelném Husqvarna originálním příslušenství klíč odemkne Supermoto ABS mod (SM mod - aby se zadní kolo dalo zablokovat, s funkcí ABS).
 

STÁLÝ HLADKÝ PŘENOS VÝKONU
Minimalizuje účinky odskakovní při podřazení a eliminuje jo nepříjemné projevy. Spojka zabraňuje kompresním přdbrzdění při zpomalování, při zachování plné trakce, což výrazné zlepší bezpečnost na silnicích a umožní dosažení rychlejších časů na kolo na závodní dráze.

  

PŘÍJEMNÝ ZÁŽITEK Z JÍZDY
48 mm upside-down vidlice WP výkonný systém poskytuje 275 mm zdvih. Tyto snadno nastavitelné vidlice mají oddělené tlumící okruhy v každé noze vidlice, takže komprese je tlumena pomocí levé a odskok vpravo. Kompletně nastavitelný zadní tlumiče WP je vybaven možností plného nastavení tlumení při odskoku stejně jako vysoko- a nízko- rychlostní nastavení tlumení komprese. 275 mm zdvih zadního kola zaručuje perfektní kontrolu motocyklu za všech okolností, ať už v úzkých a klikatých horských silnicích nebo v přeplněných centrech měst.

 

BLIŽŠÍ POPIS

RÁM 
Lehký příhradový rám je vyroben z vysoce kvalitní chrom-molybdenové oceli. Byl vyvinut s cílem zajistit přesné ovládání a vzbudit naprostou důvěru v jezdce. Detailní zpětná vazba se přenáší na jezdce díky přesně vypočítané tuhosti,  krutu a podélné pružnosti.   

Polyamidový zadní podsedlový rám a nádrž
Samonosný podsedlový rám s integrovanou 13 litrovou palivovou nádrží je dokonale umístěn pro co nejlepší rozložení hmotnosti. Vyrábí se pomocí termoplastického rotačního tváření procesu, je jednodílné konstrukce a váží pouze 5,2 kg. Je vyroben z vysoce pevného polyamidu.

Hliníková kyvná vidlice
Maximální přesnost a extrémně nízká hmotnost pouhých 3,9 kg jsou zajištěny eliminací svařování při jednosložkové konstrukci při gravitačním odlitku kyvné vidlice.

 

701 Supermoto MY17 technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 4-takt

Objem

692,7 cc

Vrtání / zdvih

Kompresní poměr

105/80 mm

12,7 : 1

Výkon

Toč.moment

55 kw (74 hp) . 8000 ot.min-1  (i A2)

71 Nm . 6750 ot.min-1

Startér / baterie

Elektrický / 12V 8,6Ah

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém 

KEIHIN EFI ( škr.klapka 50mm)

Ovládání

SOHC 4V

Mazání

Tlakové se 2 čerpadly,
Bell Ray 10W-50

Primární převod

36:79

Zapalování

Keihin EMS s dvojicí svíček

Stálý převod

16:42

Chlazení

Kapalinou

Spojka

APTCTM antihoppingová, hydraulicky ovládaná

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Leký příhradový, CrMo ocelový 

Podsedlový rám

samonosný - polyamidová nádrž

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm s dělenou kompresí (levá) a odskokem (pravá)

Zadní odpružení

WP- performance system s plně nastavitelným odskokem i kompresí

Zdvih pérování přední / zadní

215 / 250 mm

Přední /
zadní brzdy

Kotoučová radiál.  Ø 320 4 pístková/ 240 mm ABS

ABS

BOSCH 9M+ dvoukanálové 

Přední / zadní pneumatiky

120/70-ZR17",  160/60-ZR17"

Přední / zadní ráfky

3,50 x 17"/  5,00 x 17"

Úhel hlavy řízení

63o

Rozvor

 1504  ± 15 mm

Světlá výška

 270 mm

Výška sedla

 890 mm

Objem nádrže cca.

13  l

Hmotnost, suchá cca.

 145 kg


GALERIE: