Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TC 85 MY17

Vysoký výkon v malém balení
 TC 85 MY17 - hbitý a výkonný malý 2-dobý motor je vybaven nejmodernější dostupnou technologií v malé velikosti motokrosu. Nové jej zdobí stylové barvy a grafika.  TC 85 je ideální stroj pro vstup do motokrosu pro šampiony zítřka.

CENA 

Výhody
• Výkonnost velkého motocyklu
• Kvalitní komponenty vedoucí k maximální spolehlivosti
• Lehký, hbitý a stabilní podporující sebedůvěru jezdce
• Nejmodernější technologie 2-taktu, jež je k dispozici
• Rychlé starty díky hladké funkci hydraulické spojky
*Odlehčená kyvná vidlice

                                       

Motor
Vysoce výkonný 2-taktní motor na TC 85 je spojen se 6ti stupňovou převodovkou a přívěrou pro maximalizaci pásma výkonu, s hydraulickou spojkou pro plynulé a přesné řazení, což umožňuje jezdci soutěžit na nejvyšší úrovni s minimálními provozními náklady .
                                                
Válec
Vysoce výkonný válec má optimalizované proudění kanály a přívěru pro špičkový výkon v celém rozsahu otáček

Kliková hřídel
Kliková hřídel z TC 85 byla optimalizována pro maximální výkon a zároveň zaručuje dlouhou životnost .

Spojka
Hladký a přesná funkce mechanismu spojky s hydraulickou spojkou Formula.
                                        

Rám
Rám chrommolybdenová ocel a lehký hliníkový podsedlový rám nabízí kombinaci bezkonkurenční přesnosti, maximální stabilitu a důvěru jezdce .
                                         

Kyvná vidlice
Proces lití jednoho kusu eliminuje svařování a zaručuje konzistentní chování a kvalitu. Silný, ale lehký, krásně stylizovaný hliníkový odlitek kyvného ramene zajišťuje dokonalou stabilitu a bezpečnost .

Chlazení
Spolehlivé a účinné chlazení je zaručeno spojením chlazení klikové skříně se dvěma chladiči.

Přední odpružení
Kompletně nastavitelné WP odpružení předních a zadního tlumiče pro maximální výkon na jakékoliv trati. 43 mm upside down vidlice se zdvihem 270 mm má všechny vlastnosti vysoké kvality jako u modelů Motocross řady Husqvarna plné velikosti.

Zadní odpružení
PDS zadní tlumení nabízí stabilitu, přesnost a pohodlí jezdce v extrémních podmínkách. Přednosti tlumiče doplňují jeho nastavitelnost a motocykl může být nastaven tak, aby dokonale odpovídal preference jezdce a podmínky na trati.

Kola
Ráfky Black Excel a CNC obráběné náboje hrají důležitou roli v udržování celkové hmotnosti na minimu a nabízí skvělou stabilitu, jakož i agresivní vzhled TC 85.

Brzdy
Nejnovější generace brzd Formula nabízí vynikající brzdnou sílu a pocit, jež zaručuje nejmodernější radiální čtyřpískový třmen brzdy a 220mm kotoučem s vlnovitým designem vepředu, zatímco vzadu je dvoupístkový třmen a 210 mm kotouč, jenž dává jezdci kompletní důvěru.

 

TC 85 MY17 technická data

MOTOR

TC 85 17“/14“

TC 85 19“/16“

 

Typ motoru

Jednoválec, 2-takt

Jednoválec, 2-takt

 

Objem

84,9 cc

84,9 cc

 

Vrtání / zdvih

47/48.95 mm

47/48.95 mm

 

Kompresní poměr

-

-

 

Startér / baterie

startpáka

startpáka

 

Převodovka

6 rychlostních stupňů

6 rychlostních stupňů

 

Palivový systém vstřikování

Keihin PWK 28

Keihin PWK 28

 

Ovládání

Rotační rychlost v závislosti na vzduchu

Rotační rychlost v závislosti na vzduchu

 

Mazání

Palivová směs 1:40

Palivová směs 1:40

 

Převodové poměry

11:29 14:28 16:26 19:26 21:25 20:21

11:29 14:28 16:26 19:26 21:25 20:21

 

Primární převod

19:66

19:66

 

Stálý převod

14:46

14:46

 

Chlazení

kapalinou

kapalinou

 

Spojka

Vícelamelová, hydraulika Formula

Vícelamelová, hydraulika Formula

 

Zapalování

Moric digital 2M1

Moric digital 2M1

 

 

 

 

 

PODVOZEK

 

 

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, ocelový

Centrální dvojitý kolébkový, ocelový

 

Podsedlový rám

Aluminium

Aluminium

 

Řidítka

Zúžená, hliník ø 28/22 mm

Zúžená, hliník ø 28/22 mm

 

Přední vidlice

WP-USD Ø 43 mm

WP-USD Ø 43 mm

 

Zadní odpružení

WP- PDS monoshock

WP- PDS monoshock

 

Zdvih pérování přední / zadní

270/300 mm

270/300 mm

 

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 220/210 mm

Kotoučová brzda Ø 240/210 mm

 

Přední / zadní ráfky

1,40 x 17'', 1,60 x 14'' Alu DID

1,60 x 19'', 1,85 x 16'' Alu DID

 

Přední / zadní pneumatiky

70/100-17''; 90/100-14''

70/100-19''; 90/100-16''

 

Řetěz

428

428

 

Tlumič výfuku

Hliník

Hliník

 

Úhel hlavy řízení

66 °

66 °

 

Brýle offset

14 mm

14 mm

 

Rozvor

1290 ± 10 mm

1290 ± 10 mm

 

Světlá výška

352 mm

377 mm

 

Výška sedla

855 mm

890 mm

 

Objem nádrže cca.

Cca 5 l

Cca 5 l

 

Hmotnost, připravena, bez paliva

68,5 kg

68,5 kg