Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TC 250 MY17

Inenzivní zážitky
Detailní změny TC 250 jsou zaměřeny na zlepšení zážitků z jízdy díky novým CNC obráběným můstkům vidlice s gumovým tlumením a novým potahem, který podstatně zlepšuje přilnavost a trvanlivost. Silnější brzdný výkon je zaručen novými kotoučovými brzdami a lehčími paprsky snižujícími neodpruženou hmotu pro lepší pohyblivost. Standardní mapa na spínači na řídítkách, polyamidový posedlový rám, hydraulická spojka a brzdy Brembo poskytují TC 250 impozantní výhodu proti složitějším 4-taktům.

TC 250

CENA 

                                                                   

Motor
Výkonný 250 ccm 2-taktní motor je vybaven řízenou přívěrou ke zvýšení výkonu a točivého momentu po celém rozsahu otáček. Přesná 5-stupňová převodovka a hladká hydraulická spojka zajistí přesné řazení rychlostních stupňů a perfektní modulaci spojky s minimální údržbou.
Zapalování
Zapalování lze upravit dle typu tratě a preferencí jezdce. Jednotka CDI je vybaven dvěma mapami, které lze přepínat pomocí přepínače na řídítkách (viz Husqvarna příslušenství). .

                                                                       
Válec 

Hlava válce byla navržena pro maximílní odezvu plynové rukojeti a točivého momentu a je dokonale sladěná s přívěrou pro optimální přenos výkonu za všech okolností.

                                                                        
Chromolbdenový ocelový rám
S dlouholetými zkušenostmi v projektování nejpokročilejších ocelových rámů pro offroad, technici ve výzkumu a vývoji navrhli zcela nový chrommolybdenový ocelový rám, přehodnocený v každém strukturálním aspektu za účelem zlepšení manipulace a ergonomie. Je laserově řezán a roboticky svařován odbornou firmou WP Performance Systems. O 6mm širší a 2 mm nižší ocelové trubky poskytují o 20% vyšší torzní tuhost, zatímco podélná tuhost je snížena o 30%. Zvýšená torzní tuhost zlepšuje stabilitu a obratnost což při současném snížení podélné tuhosti vytváří zvýšenou flexibilitu pro lepší absorpci rázů a zlepšuje funkčnost odpružení. Cílem bylo dát jezdci optimální odezvu a naprostou důvěru v každé situaci. Toho bylo dosaženo navržením lehké chromu molybdenu rám s přesným podélnou pružnost, která pomáhá absorbovat dopady od zadního kola, pracuje společně s odpružením pro větší pohodlí a větší zpětnou vazbu. Torzní tuhost zlepšuje zatáčení, ostrou ovladatelnost a stabilitu i na nerovném terénu, dává jezdci naprostou důvěru při hledání nejvhodnější trasy a zvyšuje jeho rychlost kolo po kole.

Posedlový rám složený z karbonových vláken
Kompozitní podsedlový rám je designová jedinečnost motocyklů Husqvarna a jeho využítí zlepšuje rozložení hmotnosti a přináší váhu blíže k těžišti pro přesné ovládání. Tento 3dílný rám se skládá ze 30% karbonu což jej pozoruhodně odlehčí (1,4 kg) ušetříte 1 kg více než v předchozím designu. Zvláštní pozornost je věnována výpočtu tuhosti, přispívá ke kompaktnosti pro optimální manipulaci a ergonomii.jezdce.
Třídílný kompozitní podsedlový rám, vyrobený z vysokopevnostní polyamidu s využitím výrobního procesu vstřikováním HPI byl navržen tak, aby zlepšil tuhost a propojení lépe než hliníkovým podsedlovým rámem, které doplňují torzní vlastnosti komplexu rámu s cílem nabídnout optimální odezvu a pocit jezdce za všech podmínek. Odlehčená konstrukce umožňuje inženýrům neomezené možnosti při integraci funkcí, jako je zabudování elektroniky a airboxu.

                                                                      
Revidovaná 4C vidlice
WP 4C vidlice je speciálně vyvinuta pro motokros. Stejně jako u všech 4C vidlice WP ji lze klikáním snadno a rychle nastavit pomocí přepínače na horní části vidlic. Červený číselník na pravé noze upravuje odskok, zatímco bílé kolečko na levé straně je pro nastavení komprese tlumení.

                                                                      

Nové zadní odpružení
Vysoký výkon Husqvarna DCC (Dual Compression Control) zadního tlumiče značky WP zajišťuje jeho plná možnost nastavení pro vysokou / nízkou rychlosti komprese a zaručuje vynikající komfort a prvotřídní tlumení.
Přepákování
Přepákování má vynikající vlastnosti v rychlých a táhlých sekcích. Vzhledem ke svým progresivním vlastnostem zvládá velké rázy a nabízí  tak skvělý jízdní komfort za všech situací, a to i na nejdrsnějších traťových úsecích a největších skocích.

                                                                                           

TC 250 MY17 technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 2-takt

Objem

249 cc

Vrtání / zdvih

66,4/72 mm

Kompresní poměr

-

Startér / baterie

Startpáka /- 

Převodovka

5 rychlostních stupňů

Palivový systém karburátor

-

Ovládání

Výfuková přívěra

Mazání

-

Převodové poměry

NA

Primární převod

26:72

Stálý převod

13:45

Chlazení

Kapalinou

Spojka

Vícelamelová DDS spojka, hydraulika Brembo

Zapalování

Kokusan, bezkontaktní, elektronické

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, 25CrMo4 ocel

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid s karbonem

Řidítka

 NA mm

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm 4CS

Zadní odpružení

WP-Monoshock s přepákováním

Zdvih pérování přední / zadní

300/317 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 260/220 mm

Přední / zadní ráfky

1,60 x 21'', 2,15 x 18'' DID

Přední / zadní pneumatiky

90/90-21''; 120/90-18''

Řetěz

X-Ring 5/8 X 1/4"

Tlumič výfuku

hliník

Úhel hlavy řízení

63,9 °

Brýle offset

NA mm

Rozvor

1495 +/- 10 mm

Světlá výška

385 mm

Výška sedla

992 mm

Objem nádrže cca.

7,5 l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

97,7 kg