Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TC 125 MY17

NOVÁ GENERACE 2-TAKTU
Nová řada motocross zavádí první nový dvoutaktní motor v posledních letech. 125 ccm motor je výrazně menší, lehčí a byly výhodně kompletně přepracovány a přestavěny vnitřní komponenty, nová přívěra a nový výfuk pro 40 koní  výrazně zlepšila celkový výkon. Nový motor je kompaktnější než kdykoli předtím se zaměřením na lepší centralizaci hmoty pro zlepšení vynikajících jízdních vlastností a snížení únavy jezdceLehká TC 125 vzbuzuje důvěru a naprostou kontrolu díky silnějším brzdám, Pro Taper řídítkám a ODI Lock-on na gripech.. TC 125 má stejnou výraznou a progresivní karoserii a společně se zcela novým podvozkem, kyvnou vidlici a tlumičem. Plně funkčně navržená ergonomie a švédskem inspirovaný styling

TC 125

CENA 

                                                                   
Motor

Nový motor je vybaven zcela novou konstrukcí a představuje nejnovější 2-taktní technologii. Výsledkem je, že motor je silnější, lehčí s nárůstem výkonu z 38 kW na 40 kW a snížení celkové hmotnosti z 19,3 kg na 17,2 kg, Nový 125 ccm motor představuje významný krok v generační 2-taktní technologii. Startpáka je standardní, ale je k dispozici i elektrický startér jako příslušenství Husqvarna.

Kliková skříň
Vysokotlaké litím ve výrobě napomáhá k tenké tloušťce stěn a úspoře hmotnosti 600g. Za účelem centralizace hmoty, je nový layout vybaven novým uspořádáním hřídelí. Hřídel spojky je nyní o 27 mm a kliková hřídel o 37 mm výše pro snížení účinku oscilující hmoty a dosažení přesnější manipulace.Nová kliková hřídel je lehčí a vyvážená jinak, než předchozí generace, za účelem snížení vibrací.

                                                                       
Válec a píst

Nový válec má vrtání 54 mm. V kombinaci s inovativním designem přívěry, zvyšuje výkon v celém rozsahu otáček, válec navíc používá přepracované kanály chlazení, což zlepšuje chlazení a zvyšuje odolnost. Nový píst je navržen tak, aby dokonale odpovídal novému uspořádání válce a nabízí prvotřídní spolehlivost.

                                                                     
Nová převodovka
O 200 g lehčí a 6 mm užší, zcela nová 6-stupňová převodovka poskytuje stejné převodové poměry jako u předchozího modelu. Řadicí páka je přepracována k novému typu konstrukce, která zabraňuje usazování nečistot.

                                                                        
Chromolbdenový ocelový rám
S dlouholetými zkušenostmi v projektování nejpokročilejších ocelové rámy pro offroad, technici ve výzkumu a vývoji navrhli zcela nový ocelový rám chrommolibdenový, přehodnocený v každém strukturálním aspektu, za účelem zlepšení manipulace, ergonomie a balení.Je laserově řezán a roboticky svařován odbornou firmou WP Performance Systems. O 6mm širší a 2 mm nižší ocelové trubky poskytují o 20% vyšší torzní tuhost, zatímco podélná tuhost je snížena o 30%. Zvýšená torzní tuhost zlepšuje stabilitu a obratnost což při současném snížení podélné tuhosti vytváří zvýšenou flexibilitu pro lepší absorpci rázů a zlepšuje funkčnost odpružení. 

Posedlový rám složený z uhlíkových vláken
Kompozitní podsedlový rám je designová jedinečnost motocyklů Husqvarna a jeho využítí zlepšuje rozložení hmotnosti a přináší váhu blíže k těžišti pro přesné ovládání. Tento 3dílný rám se skládá ze 30% karbonu což jej pozoruhodně odlehčí (1,4 kg) ušetříte 1 kg více než v předchozím designu. Zvláštní pozornost je věnována výpočtu tuhosti, přispívá ke kompaktnosti pro optimální manipulaci a ergonomii.jezdce.

                                                                      
Revidované 4C vidlice
WP 4C vidlice má upravenou nastavení tak, aby odpovídala novým vlastnostem podvozku nové generaci motokrosového modelu. Stejně jako u všech 4C vidlice WP,  lze je klikáním snadno a rychle nastavit pomocí přepínače na horní části vidlic. Červený číselník na pravé noze upravuje odskoku, zatímco bílé kolečko na levé straně je pro nastavení komprese tlumení.

                                                                      

Nové zadní odpružení
Nový, kratší a lehčí tlumič WP má větší plynovou komoru a je navržen s cílem zachovat konzistentní výkon během používání. Nové vnitřní součásti, (píst, osa)  zlepšují možnosti nastavení. Nový třmen konstrukce přispívá ke zkrácení celkové délky o 12 mm, přičemž zdvih je snížen o 3 mm. Tlumič je kompletně seřiditelný pro kompresi ve vysoké a nízké rychlosti tlumení, stejně jako odskoku. Přepákování bylo zcela přepracováno tak, aby odpovídalo novému zadnímu tlumiči. Původní 148,2 mm táhla nahranahrazují 145 mm a v kombinaci s přepracovanou lomená pákou, udržuje podobná progresivní nastavení jako u předchozího modelu.  Zadní zdvih kola je nyní 300 mm a díky úpravě zavěšení zadních kol, lze použít měkčí pružiny.

Hliníková kyvná vidlice
Dutá kyvná vidlice z litého hliníku je navržena tak, aby nabídnla optimální tuhost a spolehlivost při minimální hmotnosti. 

 

                                                                                           

TC 125 MY17 technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 2-takt

Objem

124.8 cc

Vrtání / zdvih

54/54.5 mm

Kompresní poměr

-

Startér / baterie

Startpáka /- 

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém karburátor

Mikuni TMX 38 mm

Ovládání

Výfuková přívěra

Mazání

-

Převodové poměry

NA

Primární převod

23:73

Stálý převod

13:50

Chlazení

Kapalinou

Spojka

Vícelamelová spojka, hydraulika Magura

Zapalování

Kokusan, bezkontaktní, elektronické

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, 25CrMo4 ocel

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid s karbonem

Řidítka

 NA mm

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm XPlore

Zadní odpružení

WP-Monoshock s přepákováním

Zdvih pérování přední / zadní

300/330 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 260/220 mm

Přední / zadní ráfky

1,60 x 21'', 2,15 x 18'' DID

Přední / zadní pneumatiky

90/90-21''; 120/90-18''

Řetěz

X-Ring 5/8 X 1/4"

Tlumič výfuku

hliník

Úhel hlavy řízení

63,5 °

Brýle offset

NA mm

Rozvor

NA mm

Světlá výška

370 mm

Výška sedla

960 mm

Objem nádrže cca.

10 l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

92,2 kg