Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

CHARAKTERISTKA MY16 MOTOCROSS

 

Husqvarna představuje motokrosové modely nové éry

Nová řada krosových modelů Husqvarna 2.016 představuje revoluční krok vpřed. Začátek nové éry - každý detail těchto nových modelů byl speciálně navržen tak, aby zlepšil výkon. Díky obrovské úspoře hmotnosti, zcela nového podvozku, nový design motorů a nové podsedlové rámy z uhlíkových vláken - u motokrosových motocyklů MY16 vychází Husqvarna z bohaté závodní minulosti, pro zajištění prémiových motocykly se state-of-the-art technologií.
 

Představujeme zcela nové FC 450, FC 350 a FC 250 4-taktní modely, plus zcela nový TC 125 stroj. Husqvarna nabízí řadu modelů, které bez námahy podporují jezdce všech věkových kategorií a schopností, ve všech situacích. Kompletní šestice MY16 modelové řada značky Husqvarna zajišťuje jezdcům dokonalé motocykly k dosažení svých cílů.

Kompletní přebudování

Po přehodnocení torzní tuhosti a podélné tuhosti, jsou nové hydraulicky ohýbané, laserem řezané a roboticky svařované rímy z chrommolybdenové oceli lehčí a kompaktnější, nabízejí lepší jízdní vlastnosti a pocit, než jejich předchůdci. Spolu s novým podsedlovým rámem z uhlíkových vláken - o 1 kg lehčím než předchozí podsedláku - a novou hliníkovou kyvnou vidlicí, zajišťují motocykl s bezkonkurenční sjízdností a snadným použitím (pozn.na obrázcích výše jsou nové tvary zvýrazněny modře v porovnání s půvoodním tvary MY15).

Nové vlastnosti podvozku dokonale podporují  nové CNC obráběné třílůžkových brejle, WP 4CS vidlice, nový kratší o 500 gramů lehčí WP zadní tlumič, které s novou geometrii přepákování, zlepšuje jak útlum a vyrovnanost. To zaručuje optimální trakci a kontrolu za všech jezdeckými situacích a terénech.

Budoucnost je ZDE

U motorů FC 450, FC 350 a FC 250 si můžete vychutnat další vývoj a zlepšení a společně s TC 125 vždy ve prospěch z výrazného snížení hmotnosti motoru. Menší a lehčí 4-taktní motory jsou zcela překonfigurovány pro optimální  centralizaci hmoty.

Ve všech 4-taktních modelů je použit nový systém řízení motoru Keihin, který zpracovává data rychleji, zatímco těleso klapky o průměru 44 mm je kompaktní a o 100 gramů lehčí - poskytuje okamžitou odezvu plynu díky k eliminaci vazby škrticí klapky bez lanka. Novinkou pro MY16 je Launch Control (kontrola trakce), integrovaná do přepínače map na řidítkách. Díky možnosti měnit charakteristiku motoru, funkce Launch Control vyhledává maximální trakci, které poskytují stabilní trakci rpo perfektní starty jako standard.

Celkové snížení hmotnosti bylo velmi významné. U FC 450 je nyní hmotnost o 5,2 kg lehčí než u předchozího modelu, zatímco u FC 350 je celková hmotnost o 4,7 kg nižší než stroje MY2015. FC 250 byl odlehčen o 4,0 kg.

Důležité je, že výfukový systém byl zcela přepracován s cílem zlepšit centralizaci hmotnosti a snížení hladiny hlučnosti v souladu s limity FIM. Systém je znatelně kratší a uhlazenější, FC 450 má rezonanční komory integrovanou do rozdělovače svodu.

V souladu s kompaktnější a uhlazenější generací motocyklů je zvýrazněna futuristické karosérie s nápadnými perlově modrou s elektricky žlutou barvou a grafika představuje novou éru ve inspiraci designu švédských kořenů. Revidovaná ergonomie a nová sedačka poskytují větší pohodlí a dokonalou kontrolu za všech jízdních situací.

A konečně, nové brzdové kotouče GSK, Pro Taper řídítka, ODI gripy, nové WP chladiče, nové polythene palivové nádrže o objemu 7 litrů, nové sací komory designu s beznástrojovým přístupem ke vzduchovému filtru, stejně jako černé DID ráfky z lehkých slitin, CNC opracovaných náboje kol a pneumatiky Dunlop MX52 dále zajišťují, aby byly všechny nové motokrosy modelové řady MY16 jedním z nejvíce sofistikovaných na trhu.

Zatímco bylo věnováno značné úsilí, co se týče zlepšení zcela nových 4-taktních modelů,  u 2-taktních modelů je viditelné rovněž zlepšení - zejména u TC 125.

Osminky  obdrží výrazně menší a lehčí motor. Upravena byls mimo motoru i přívěra a výfuk, což vedlo ke zvýšení výkonu z 38 kW na 40 kW. TC 125 MY16 je o 3,2 kg lehčí ve srovnání s předchozím modelem.

Pro nejmenší závodníky v rodině Husqvarna je k dispozici agilní a silná TC 85, která je je ideálním strojem pro vstup do motokrosu. Ozdobená ve stylových barvách a grafiky MY16, je vhodným motocyklem pro šampiony zítřka.

Úpravy  TC 250, včetně nových CNC trojitých svorek s gumovým tlumením, nového materiálu sedadla a novými kotoučovými brzdami,  je impozantním konkurentem pro své 4-taktní bratry.

Nová řada Husqvarna MY16 motokros bude k dispozici od září 2015.