Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FC 350 MY17

Síla a ovladatelnost
FC 350 sdílí mnoho z motoru a podvozku s menším modelem FC 250, ale s maximálním výkonem 58 koní ma FC 350  soupeře mezi 450kami, přičemž poměr výkonu k hmotnosti při zachování nízké hmotnosti a agilní manipulace je stejná jako u kaztegorie 250. To je spojeno s pokročilou výbavou  elektroniky, přepínatelnými mapami motoru a kontrolou trakce, jejímž výsledkem je univerzální, vysoce výkonný celek.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Tento nový motor 350 ccm má hmotnost pouze 27,2 Kg a maximální výkon 58 koní.. Je speciálně navržen s ohledem na výkon, hmotnost a centralizaci hmoty. V důsledku toho byly umístěny i hřídele, aby oscilující hmoty byly v  ideálním těžišti, a všechny části jsou navrženy tak, aby nabízely nejlepší výkon při potřebě co nejmenší hmotnosti.
Hlava válce
FC 350 je vybavena DOHC rozvodem s leštěnou vačkovou hřídelí a DLC povlakem aktivních ploch vahdel. Tyto komponenty výrazně snižují tření a zlepšenují celkový výkon. Pozitivem jsou velké titanové ventily (36,3 mm sání a výfuk 29,1 mm), které umožňují motoru dosáhnout maximálních otáček až  13.400 otáček za minutu.
Válec a píst
Válec má 88 mm vrtání a lehký kovaný píst vyrobený CP. V důsledku toho, že jsou oscilační hmotnosti relativně nízké poskytují výjimečný výkon, vysoké otáčky a velmi široké pásmo výkonu. Kompresní poměr je 14: 1.
Klikový hřídel
Dokonale vyvážená kliková hřídel základem vysokého výkonu a otářek motoru FC 350. Lisovaná pouzdra ložisem zajišˇují maximální spolehlivost a dlouhou životnost, které zaručují dlouhé servisní intervaly 100 hodin.

                                                   
Integrovaný systém chlazení
Chladiče jsou odborně dodávány z WP Performance Systems s použitím vysoce pevného hliníku. CFD (Computational Fluid Dynamics) je využit efektivnějším směrováním vzduchu přes chladiče a zajišťují optimální chlazení za všech podmínek. Chladicí systém je integrován do rámu za účelem zvyšení odvodu tepla a to výměnou chladicí kapaliny skrz rám a současně eliminuje potřebu dalších hadic. Navíc chrániče chladiče nejen chrání před odletujícími úlomky, ale také působí jako výztuha odvádějící energii nárazu kolem chladiče a do rámu.
                                                    
Lehký rám
S dlouholetými zkušenostmi v projektování nejpokročilejších ocelových rámů u offroadů, technici ve výzkumu a vývoji navrhli chrommolybdenový ocelový rám, který upravil  všechny strukturální aspekty, které jsou přínosné pro manipulaci s motocyklem, ergonomii a ovládání. Zvýšená torzní tuhost zlepšuje stabilitu a obratnost což při současném snížení podélné tuhosti vytváří zvýšenou flexibilitu pro lepší absorpci rázů a zlepšuje funkčnost odpružení. Cílem bylo dát jezdci optimální odezvu a naprostou důvěru v každé situaci. Toho bylo dosaženo navržením lehké chromu molybdenu rám s přesným podélnou pružnost, která pomáhá absorbovat dopady od zadního kola, pracuje společně s odpružením pro větší pohodlí a větší zpětnou vazbu. 
Posedlový rám složený z karbonových vláken
Kompozitní podsedlový rám je designová jedinečnost motocyklů Husqvarna a jeho využítí zlepšuje rozložení hmotnosti a přináší váhu blíže k těžišti pro přesné ovládání. Tento 3dílný rám se skládá ze 30% karbonu což jej pozoruhodně odlehčí (1,4 kg) ušetříte 1 kg více než v předchozím designu a přitom je velmi silná. Zvláštní pozornost je věnována výpočtu tuhosti, přispívá ke kompaktnosti pro optimální manipulaci a ergonomii.jezdce.
Třídílný kompozitní podsedlový rám, vyrobený z vysokopevnostní polyamidu s využitím výrobního procesu vstřikováním HPI byl navržen tak, aby zlepšil tuhost a propojení lépe než hliníkovým podsedlovým rámem, které doplňují torzní vlastnosti komplexu rámu s cílem nabídnout optimální odezvu a pocit jezdce za všech podmínek.
                                                      
Nový přepínač map
FC 350 je vybaven novým přepínačem map na řídítkách. Je optimalizován pro snadné ovládání, přepínač nyní volí mezi dvěma mapami motoru a aktivuje novou funkci kontroly trakce. Protiprokluzový systém funguje na základě analýzy plynu na vstupu od jezdce a rychlost s jakou se zvyšují otáčky. V případě, že se otáčky se zvyšují příliš rychle, bude EMS registrovat ztrátu přilnavosti a sníží množství výkonu na zadní kolo, čímž zajišťuje maximální trakci.

                                                     

Elektrický startér a Li-Ion akumulátor
Spolu s výhodou snadného startování je standardní elektrostartér kombinován s kompaktní Li-Ion, baterií která je o 1 kg lehčí než běžné baterie

 

FC 350 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem 349,7 ccm
Vrtání / zdvih 88,0 / 57,5 mm
Startér elektrický
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, DOHC s vahadly (finger followers)
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
.

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD AER Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 310 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 120/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,9o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 960 mm
Objedm nádrže cca 7,0 l
Hmotnost bez paliva 100,4 kg