Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FC 250 MY17

Ostrá jako břitva 
250cc DOHC motor byl navržen tak, aby ve spojení s podvozkem fungoval v dokonalé harmonii. Všechny komponenty byly navrženy tak, aby zajistily maximální výkon a pozice motoru byla v ideálním těžišti v chromolybdenovém ocelového rámu. V kombinaci se zadním podsedlovým rámem z kompozitu s kevlarem a nové WP AER 48 přední vidlicí je FC 250 je jedním z nejvíce technologicky vyspělých 250 4T motocrosových motocyklů, které kdy byly vyvinuty.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Všechny hlavní komponenty a uspořádání hřídelí byly pečlivě navrženy a umístěny do konkrétních pozic, které nejlépe vyhovují výkonu a jízdním vlastnostemi FC 250. 250 cc motor je nejen lehčí (26,1 kg), ale také mimořádně silný s celkovým výkonem 46 hp na výstupní hřídeli. Jedním z prvků, jak toho bylo dosaženo byla úprava technicky klíčových komponent pro zajištění co nejmenšího tření.
Hlava válce
Hlava válců DOHC je vybavena vahadly s povrchovou úpravou aktivních ploch s DLC (diamond like carbon), což vede k minimálnímu tření a optimálnímu výkonu. Ty ovládají velké titanové ventily (sací 32,5 mm, 26,5 mm výfuk), které při maximální 14.000 otáčkách za minutu otevírají a zavírají několikrát za sekundu a zavádí palivo / vzduchová směs do pečlivě navrženého spalovacího prostoru a dodávající efektivní a optimální výkon v celém režimu otáček, Hlava válců je nyní připevněna k rámu pomocí lehkých hliníkových držáků s úsporou 114 gramů při zachování stejné strukturální integrity.
                                                   
Výfukový systém
FC 250 výfukový systém byl navržen tak, aby odborně zajistit nejlepší možný výkon při zachování hlukových limitů FIM. Svod je vybaven rezonanční komorou pro optimální výkon, zatímco tlumič je vyrobeno z lehkého a silného hliníku.

                                                   
Integrovaný systém chlazení
Chladiče jsou odborně dodávány z WP Performance Systems s použitím vysoce pevného hliníku. CFD (Computational Fluid Dynamics) je využit efektivnějším směrováním vzduchu přes chladiče a zajišťují optimální chlazení za všech podmínek. Chladicí systém je integrován do rámu za účelem zvyšení odvodu tepla a to výměnou chladicí kapaliny skrz rám a současně eliminuje potřebu dalších hadic. Navíc chrániče chladiče nejen chrání před odletujícími úlomky, ale také působí jako výztuha odvádějící energii nárazu kolem chladiče a do rámu.
                                                    
Lehký rám
S dlouholetými zkušenostmi v projektování nejpokročilejších ocelových rámů u offroadů, technici ve výzkumu a vývoji navrhli chrommolybdenový ocelový rám, který upravil  všechny strukturální aspekty, které jsou přínosné pro manipulaci s motocyklem, ergonomii a ovládání. Zvýšená torzní tuhost zlepšuje stabilitu a obratnost což při současném snížení podélné tuhosti vytváří zvýšenou flexibilitu pro lepší absorpci rázů a zlepšuje funkčnost odpružení. Cílem bylo dát jezdci optimální odezvu a naprostou důvěru v každé situaci. Toho bylo dosaženo navržením lehké chromu molybdenu rám s přesným podélnou pružnost, která pomáhá absorbovat dopady od zadního kola, pracuje společně s odpružením pro větší pohodlí a větší zpětnou vazbu. 
Posedlový rám složený z karbonových vláken
Kompozitní podsedlový rám je designová jedinečnost motocyklů Husqvarna a jeho využítí zlepšuje rozložení hmotnosti a přináší váhu blíže k těžišti pro přesné ovládání. Tento 3dílný rám se skládá ze 30% karbonu což jej pozoruhodně odlehčí (1,4 kg) ušetříte 1 kg více než v předchozím designu a přitom je velmi silná. Zvláštní pozornost je věnována výpočtu tuhosti, přispívá ke kompaktnosti pro optimální manipulaci a ergonomii.jezdce.
Třídílný kompozitní podsedlový rám, vyrobený z vysokopevnostní polyamidu s využitím výrobního procesu vstřikováním HPI byl navržen tak, aby zlepšil tuhost a propojení lépe než hliníkovým podsedlovým rámem, které doplňují torzní vlastnosti komplexu rámu s cílem nabídnout optimální odezvu a pocit jezdce za všech podmínek.
                                                      
Nová vidlice WP AER 48
WP AER 48 je nový milník ve vývoji modelů Husqvarna. Je bezpečná, lehká a snadno nastavitelná prostřednictvím jediného vzduchového ventilu, který lze regulovat dodáanou pumpou pro nastavení předpětí a seřizovacím prvkem kde klikáním upravíte kompresi a odskok. Tento systém je tvořen souborem děleného systému, který se skládá ze vzduchové pružící jednotky vidlice a hydraulické tlumicí jednotky. Nová vidlice nabízejí snížení hmotnosti o 1,6 kg ve srovnání s konvenčními systémy vidlice MY16. Vidlice jsou velmi citlivé díky optimalizované povrchové úpravy na vnějším i vnitřním povrchu trubky a optimálně navrženým těsnícím systémem snížují tření.Společně s možností nastavení WP DCC zadního tlumiče šoku, Husqvarna nabízí vynikající tlumící výkon podvozku, výborná jízdní pocit a komfort.


                                                      
Nový přepínač map
FC 250 je vybavena novým přepínačem map na řídítkách. Je optimalizován pro snadné ovládání, přepínač nyní volí mezi dvěma mapami motoru a aktivuje novou funkci kontroly trakce. Protiprokluzový systém funguje na základě analýzy plynu na vstupu od jezdce a rychlost s jakou se zvyšují otáčky. V případě, že se otáčky se zvyšují příliš rychle, bude EMS registrovat ztrátu přilnavosti a sníží množství výkonu na zadní kolo, čímž zajišťuje maximální trakci.

     

Elektrický startér a Li-Ion akumulátor
Spolu s výhodou snadného startování je standardní elektrostartér kombinován s kompaktní Li-Ion, baterií která je o 1 kg lehčí než běžné baterie

 

FC 250 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem 249,9 ccm
Vrtání / zdvih 78,0 / 52,3 mm
Startér elektrický
Převodovka 5 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, DOHC s vahadly (finger followers)
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
.

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD AER Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 310 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 120/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,9o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 960 mm
Objedm nádrže cca 7,0 l
Hmotnost bez paliva 98,8 kg