Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TX 125 MY17

UNIVERZÁLNOST LEHKÉHO ENDURA

Ultralehký a kompaktní dvoutaktní offroad motocykl je ideální odrazový můstek do světa enduro. TX 125 je vybaven nejnovější technologií 2-taktního motoru. Nahrazuje předchozí model TE 125, má zcela nový motor, který je výkonnější, lehčí (o 1,8 kg) a kompaktnější než kdykoli předtím se zaměřením na lepší centralizaci hmoty pro zlepšení vynikajících jízdních vlastností a snížení únavy jezdce. TX 125 má stejnou výraznou a progresivní karoserii a společně se zcela novým podvozkem, kyvnou vidlici a tlumičem. Plně funkčně navržená ergonomie a švédskem inspirovalný styling - tento offroad je postaven tak, aby vyčníval z davu. Z legislativních důvodů není schválen k provozu na pozemních komunikacích.

TX 125

CENA 

                                                                   
Motor

Nový motor je vybaven zcela novou konstrukcí a představuje nejnovější 2-taktní technologii. Výsledkem je, že motor je silnější, lehčí (o 1,8 kg) a kompaktnější než dříve. Navíc, nový motor je navržen s cílem zlepšit centralizaci hmoty což vede k lepším jízdním vlastostem a snížení únavy jezdce.

Kliková skříň
Vysokotlaké výsledky výroby litý procesy v tenké tloušťky stěn a úsporu hmotnosti 600g. Za účelem centralizace hmoty, nový layout je vybaven novým uspořádáním hřídele. Hřídel spojka je nyní 27 mm a 37 mm vyšší klikového hřídele vyšší snížení účinku oscilující hmoty pro přesnější manipulaci. Historické logo Husqvarna zdobí bronzová dokončení klikové skříně kryty.

                                                                      
Válec a píst

Nový válec má vrtání 54 mm. V kombinaci s inovativním designem přívěry, zvyšuje výkon v celém rozsahu otáček, válec navíc používá přepracované kanály chlazení, což zlepšuje chlazení a zvyšuje odolnost. Nový píst je navržen tak, aby dokonale odpovídal novému uspořádání válce a nabízí prvotřídní spolehlivost.

                                                                         

Karburátor
TX 125 je vybaven 38mm Mikuni TMX karburátorem, který nahradil předchozí model Keihin. Tento nový karburátor zajišťuje hladké a kontrolovatelné dávkování výkonu s jeho optimalizací v celém rozsahu otáček. Kromě toho, nový model Mikuni je méně citlivý na změny teploty a nadmořské výšky, což snižuje potřebu změny nastavení v různých podmínkách.

                                                                        
Chromolbdenovýy ocelový rám
Při zachování stejné úspěšné geometrii jako u MY16, je rám  upravován hydrotlakem,l, laserově řezán a roboticky svařován odborn ou firmou WP  Performance Systems. O 6mm širší a 2 mm nižší ocelové trubky poskytují o 20% vyšší torzní tuhost, zatímco podélná tuhost je snížena o 30%. Zvýšená torzní tuhost zlepšuje stabilitu a obratnost což při současném snížení podélné tuhosti vytváří zvýšenou flexibilitu pro lepší absorpci rázů a zlepšuje funkčnost odpružení. Nový rám váží pouhých 8,8 kg, což je o 0,6 kg lehčí než jeho předchůdce.

Posedlový rám složený z uhlíkových vláken
Kompozitní Poodsedlový rám je designová jedinečnost motocyklů Husqvarna a představuje průkopnickou technologii a inovaci. Tento 3dílný rám se skládá ze 30% karbonu což jej pozoruhodně odlehčí (1,4 kg) ušetříte 1 kg více než v předchozím designu. Zvláštní pozornost je věnována vytvořit výpočtu tuhosti pro optimální manipulaci a ergonomii.jezdce. 

                                                                      
Hliníková kyvná vidlice

Dutý, litého hliníku kyvná vidlice je navržen tak, aby nabídnout optimální tuhost a spolehlivost při přidávání minimální hmotnost. Obráběcí nad zadní nápravou umožňuje napínák řetězu značení, které mají být při pohledu shora pro snadnou údržbu.

                                                                                           

TX 125 MY17 technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 2-takt

Objem

124.8 cc

Vrtání / zdvih

54/54.5 mm

Kompresní poměr

-

Startér / baterie

Startpáka /-

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém karburátor

Mikuni TMX 38 mm

Ovládání

Výfuková přívěra

Mazání

Palivová směs 1:60

Převodové poměry

NA

Primární převod

NA

Stálý převod

NA

Chlazení

Kapalinou

Spojka

Vícelamelová spojka, hydraulika Magura

Zapalování

Kokusan, bezkontaktní, elektronické

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, 25CrMo4 ocel

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid s karbonem

Řidítka

 NA mm

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm XPlore

Zadní odpružení

WP-Monoshock s přepákováním

Zdvih pérování přední / zadní

300/330 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 260/220 mm

Přední / zadní ráfky

1,60 x 21'', 2,15 x 18'' DID

Přední / zadní pneumatiky

90/90-21''; 120/90-18''

Řetěz

X-Ring 5/8 X 1/4"

Tlumič výfuku

hliník

Úhel hlavy řízení

63,5 °

Brýle offset

NA mm

Rozvor

NA mm

Světlá výška

370 mm

Výška sedla

960 mm

Objem nádrže cca.

10 l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

92,2 kg