Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TE 300 MY17

ENDURO BEZ LIMITŮ
Neexistuje moudřejší volba pro opravdové hard- a extrémní enduro jezdce. Je stvořeno k řešení mimořádných výzev  - model 2017 je zcela nový a nabízí zvýšený výkon, sníženou hmotnost a plynulejší výkon v celém širokém rozsahu otáček. Byla přepracována karoserie a podvozek - jsou užší mezi nohama, o něco kratší a méně vysoké - pro zajištění nízkého a centralizovaného těžiště, což umožňuje snadnější pohyb v extrémních situacích. Nová konstrukce motoru má bočně namontovaný vyvažovací hřídel, který významně snižuje vibrace a poskytuje plynulejší a pohodlnější jízdu po ještě více hodin v sedle. Toto nové enduro má specifickou Xplor vidlici a cebntrální tlumič WP bude řešit nejhrubší terén mnohem jednoduššeji.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
300cc 2-taktní motor nastavuje nový vysoký standard s bezkonkurenčním výkonem a lehkou stavbou. Motor má zcela novou konstrukci a představuje nové uspořádání  hřídelí pro zlepšení centralizace hmoty, nový vyvažovací hřídel snižuje vibrace, i přebudovanou 6-stupňovou enduro převodovku.
Kliková skříň
Lehké lité kartery motoru jsou vyvinuty pro uložení nových hřídelí. Hřídel spojky je nyní 8mm vyše, zatímco poloha klikového hřídele je 27 mm vyšše za účelem centralizace oscilačních hmotnost a zlepšení jízdních vlastností.

                                                   
Vyvažovací hřídel
Nová konstrukce motoru umožňuje bočně namontovanou vyvažovací hřídel, která je integrována velmi kompaktním způsobem a významně snižuje vibrace, jejichž výsledkem je hladší a pohodlná jízda.
                                                    
Karburátor
TE 300 je vybaveno 38mm Mikuni TMX karburátorem, který nahradil u předchozího modelu užívaný Keihin. Tento nový karburátor zajišťuje hladký a kontrolovatelný přenos výkonu a jeho optimalizaci v celém rozsahu otáček. Kromě toho, nový model Mikuni je méně citlivý na změny teploty a nadmořské výšky, což snižuje potřebu změny nastavení v různých podmínkách.

                                                     

TE 300 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec dvoutaktní
Objem 300 ccm
Vrtání / zdvih 72,0 / 72,0 mm
Startér elektrický a mechanický
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, DOHC s vahadly (finger followers)
Zapalování bezkontaktní elektronické Kokusan EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
.

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD Xplor Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 300 / 330 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 120/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,5o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 960 mm
Objedm nádrže cca 10,0 l
Hmotnost bez paliva 102,4 kg