Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

TE 300 MY16

Extrémní enduro pro extrémní podmínky. Ohromující výkon a točivý moment charakteristický pro 300cc 2-taktní motor je ideální pro překonání jakékoliv překážky. Extrémní výkon a nízké náklady na údržbu spolu se špičkovými komponenty, kvalitní konstrukcí, neprůstřelnou spolehlivostí a elektrickým startérem. TE 300 je zbraň volby pro útočení v každém terénu s jedinečným výkonem uzavřeným v lehkém a hbitém podvozku. Vysoký výkon 54 hp pomáhají zvládat v MY2016 také pomocí nové Brembo hydraulické spojky se 6ti stupňovou převodovkou . Vysoce kvalitní komponenty a vybavení zahrnují elektrické a mechanické startování, standardní přepínač map na řídítkách, Brembo brzdové třmeny a největší objem palivové nádrže u soutěžních endur v segmentu.

CENA vyprodáno

Výhody
• Nejsilnější 2-takt v modelové nabídce Husqvarna zaručuje extrémní enduro výkon
• Typické 2-taktní nízké náklady na údržbu
• Boyesen výkonné lamely Boyesen pro výbornou odezvu plynové rukojeti
• Přepákování pomáhá překonat extrémní terénní nerovnosti s lehkostí
• elektrický startér dostane i ty nejzkušenější jezdce z problémů

  

Motor
Elitní 2-taktní enduro v modelové řadě Husqvarna má dnes nejsilnější dvoutaktní motor tohoto objemu k dispozici. Momentové charakteristiky a poslušnost umožňují jezdci vyrazit na extrémní enduro s důvěrou. Motor TE 300 je vybaven důmyslnou výfukovou přívěrou, která optimalizuje přenos výkonu a v kombinaci s Boyesen jazýčkovými lamelami a novou generací domečků nabízí vynikající odezvu a dlouhou životnost. Vlastnosti motoru mohou být přizpůsobeny podle preferencí jezdce změnou tuhosti pružin ve výfukové klapce. 300cc motor je vybaven 6-ti stupňovou převodovkou, která byla navržena tak, aby nabízela přesné řazení a specifické enduro zpřevodování.

Válec
Maximální výkon, spolehlivost a nízké náklady na údržbu jsou zaručeny lehkým, ale přitom odolným válcem.

Zapalování
Zapalování může být upraveno v závislosti na trati a preferenci jezdce. CDI jednotka zapalování obsahuje dvě křivky, které se mění pomocí přepínače map na řídítkách, kterými jsou endura MY16 standardně vybavena.
Dvě mapy zapalování → lze upravit podle preferencí jezdce

    

Spojka
Inovativní DDS (Dumped Diaphragm Steel) spojkový systém je k dispozici pro dosažení hladkého náběhu a snadného ovládání. Exkluzivní vlastnosti tohoto systému zajišťuje membránová pružina místo klasických vinutých pružin, integrovaný tlumicí systém pro lepší přilnavost a odolnost  a silný vnitřní náboj pro větší stabilitu. Jezdci všech úrovní ocení přesný Brembo hydraulický systém pro jeho perfektní ovladatelnost spojky.

Převodovka
Přesné řazení, trvanlivost a specifické enduro převody jsou charakteristické vlastnosti lehké 6-ti stupňové převodovky modelu TE 300.

Startér
TE 300 je vybavena elektrickým startérem i startpákou, zdůrazňuje extrémní všestrannost a technologie 2-taktní modelové řady Husqvarna enduro.

TE 300 MY16 technická data

 

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 2-takt s jazáčkovým sáním a řízenou přívěrou

Objem

293,2 cc

Vrtání / zdvih

72/72 mm

Kompresní poměr

-

Startér / baterie

Startpáka + elektrický (12V 3Ah)

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém karburátor

Keihin PWK 36S AG

Ovládání

výfuková přívěra TVC

Mazání

Palivová směs 1:60

Převodové poměry

14:32  16:26  20:25  22:23  25:22  26:20

Primární převod

26:72

Stálý převod

14:50 (13:50)

Chlazení

Kapalinou

Spojka

DDS vícelamelová spojka, hydraulika Brembo

Zapalování

Kokusan, bezkontaktní, elektronické

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, 25CrMo4 ocel

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid

Řidítka

hliník ø 28/22 mm

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm 4CS Uzavřená kazeta

Zadní odpružení

WP-Monoshock s přepákováním

Zdvih pérování přední / zadní

300/330 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 260/220 mm

Přední / zadní ráfky

1,60 x 21'', 2,15 x 18'' DID

Přední / zadní pneumatiky

90/90-21''; 140/80-18''

Řetěz

525 X-Ring

Tlumič výfuku

Hliník

Úhel hlavy řízení

63,5 °

Brýle offset

20 mm

Rozvor

1482 ± 10 mm

Světlá výška

355 mm

Výška sedla

960 mm

Objem nádrže cca.

11 l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

104,4 kg