Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FE 501 MY17

ENDURO BEZ LIMITŮ
Více výkonu, než kdy budete moci používat - ale hladký, důvěryhodný a použitelný natolik, abyste to mohli docela reálně vyzkoušet. Zbrusu nový motor FE 501 MY2017je nejsilnějším modelem ve škále Husquarna Enduro. Prvotřídní elektronika umožní kontrolu nad 510,4 cc motorem, zatímco jeden vačkový hřídel (SOHC) je navržen pro maximální výkon s minimální hmotností. Nový vačkový hřídel pohání čtyři lehké ventily, zatímco nový rozvodový řetěz s vodítky zvýšujeúčinnost a výkon. Nový kompaktní klikový hřídel zvyšuje setrvačnost bez zvýšení hmotnosti, zatímco nový design velkoho ložiska ojnice zvyšuje spolehlivost a trvanlivost, pro dlouhé servisní intervaly 135 hodin.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Za využití nejmodernějších technologií  byl motor FE 501 ccm kompletně přepracován pro modelový rok 2017. Bylo dosaženo zvýšení výkonu, zmenšení rozměrů, a úspory hmotnosti o 1,7 kg. Motor se může pochlubit i přepracovanou hlavou a prvotřídní elektronikou. Nový motor 510,4cc je výkonnější než kdykoli předtím s hmotností pouhých 30,1 kg.
Kliková skříň
Nová kliková skříň je navržena s umístěním hřídele a vnitřní části motoru tak, poskytla nejlepší možné těžiště. Toho je dosaženo posunutím klikového hřídele o 7 mm výše a o 9 mm vzad, což výrazně přispělo ke zlepšení centralizace hmoty a ovladatelnosti.

                                                   
Hlava válce
Kompaktní hlava válců SOHC nabízí maximální výkon při minimální možné hmotnosti. Nový vačkový hřídel pohání čtyři lehké ventily (sací titanové Ø = 40 mm, 32,6g, ocelové výfukové Ø = 33 mm, 42,6g) prostřednictvím robustního systému vahadla. Byl revidován i rozvod -  s novým, kratším rozvodovým řetězem a vodítky, které snižují tření a zvyšuje efektivitu a výkon. Nová konstrukce hlavy válců šetří 350g.
                                                    
Klikový hřídel
Nový klikový hřídel nabízí o 5% vyšší setrvačnost bez zvýšení hmotnosti. Navíc, kratší ojnice a nové umístění klikového hřídele zlepšilo centralizaci hmoty a přispívá ke kompaktnímu designu. Ojniční ložisko na klice tvoří dvě lisované ložiskové pánve pro zajištění maximální spolehlivosti a dlouhé životnosti, které zaručují dlouhé servisní intervaly 135 hodin.
 

FE 501 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem510 510,4 ccm
Vrtání / zdvih 95,0 / 72,0 mm
Startér elektrický
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, SOHC s vahadly 
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
 

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD Xplor Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 300 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 140/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,5o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 970 mm
Objem nádrže cca 8,5 l
Hmotnost bez paliva 109,3 kg