Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FE 450 MY17

BEZMEZNÝ VÝKON
Ne, že by to bylo vůbec nutné, ale model 2017 dosahuje vyššího výkonu oproti předchozímu motoru, s větším točivým momentem a jeho širším rozpětím. Je také mnohem lehčí a kompaktnější. Abychom dali smysl této mocné síle, jsou modely 2017 FE vybaveny novým mapovým spínačem, který také aktivuje kontrolu trakce. Startování motorky  v těžších pozicích je součástí enduro ježdění a je také důvodem, proč jsou všechny modely FE a TE standardně vybaveny elektrickým startérem. Pro rok 2017 jsou motocykly vybaveny kompaktním Li-Ion akumulátorem, o 1 kg lehčím než jsou běžné baterie. Kabelový svazek je navržen tak, aby mohl být zadní podsedlový rám demontován bez odstranění jakékoliv drátu. Prvotřídní brzdy Brembo jsou využity na kompletní škále MY 2017.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Za využití nejmodernějších technologií  byl motor FE 450 ccm kompletně přepracován pro modelový rok 2017. Bylo dosaženo zvýšení výkonu, zmenšení rozměrů, a úspory hmotnosti o 1,7 kg. Motor se může pochlubit i přepracovanou hlavou a prvotřídní elektronikou. Nový motor 450 je výkonnější než kdykoli předtím s hmotností pouhých 29,7 kg.
                                                   
Válec a píst
Lehký hliníkový válec je mistrovská techniká práce - vrtání 95 mm a lehký Konig bridge-box píst. Ve spojení s lehkým pístem je nový, lehčí pístní čep. Tato kombinace vytváří velmi málo kmitající hmoty, což výrazně snižuje vibrace a zvyšuje pohodlí jezdce. Kompresní poměr je 11,8: 1
                                                   
Hlava válce
Kompaktní hlava válců SOHC nabízí maximální výkon při minimální možné hmotnosti. Nový vačkový hřídel pohání čtyři lehké ventily (sací titanové Ø = 40 mm, 32,6g, ocelové výfukové Ø = 33 mm, 42,6g) prostřednictvím robustního systému vahadla. Byl revidován i rozvod -  s novým, kratším rozvodovým řetězem a vodítky, které snižují tření a zvyšuje efektivitu a výkon. Nová konstrukce hlavy válců šetří 350g.
                                                    
Klikový hřídel
Nový klikový hřídel je 100 gramů lehčí, ale nabízí stejnou úroveň setrvačnosti jako jeho předchůdce. Navíc, kratší ojnice a nové umístění klikového hřídele zlepšilo centralizaci hmoty a přispívá ke kompaktnímu designu. Ojniční ložisko na klice tvoří dvě lisované ložiskové pánve pro zajištění maximální spolehlivosti a dlouhé životnosti, které zaručují dlouhé servisní intervaly 135 hodin.

 

FE 450 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem 449, ccm
Vrtání / zdvih 95,0 / 63,4 mm
Startér elektrický
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, SOHC s vahadly 
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
 

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD Xplor Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 300 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 140/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,5o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 970 mm
Objedm nádrže cca 8,5 l
Hmotnost bez paliva 108,8 kg