Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FE 350 MY17

DALŠÍ PROGRES ENDURA
Dokonalá rovnováha mezi výkonem, hmotností a snadného užívání! Je synonymem všestrannosti. Motor FE 350  má dývkování a odezvu plynové rukojeti podobnou FE 250, ale použitelný výkon kategorie 450ky. U MY 2017 motor váží o  0,7 kg méně než starý design a je také 20 mm kratší. Díky zlepšené výkonnosti, centralizaci hmoty a redukci hmotnosti, ovladatelnost pokročila na zcela novou úroveň. FE 350 je vybavena novou šestistupňovou převodovkou s konkrétním širokým rozsahem typu enduro převodů. Nízké tření povrchu řadící vidličky pomáhá při přesném a hladkém řazení, zatímco nový senzor převodů umožňuje systému řízení motoru (EMS) vybrat konkrétní mapu motoru pro každý převodový stupeň. Promyšlený nový design konstrukce řadící páky zabraňuje usazování nečistot a jejímu pružnému vracení zpět do původní polohy pro dokonalou kontrolu.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Tento nový motor 350 ccm je druhý, ne však ve smyslu univerzálnosti. Převážně vychází z konstrukce FE 250 se kterou sdílí uspořádání se znatelným zvýšením výkonu a kroutícího momentu běžným pro třídu 450. V důsledku změny konstrukce je motor o 20 mm kratší a 0,7 kg lehčí než dříve váží celkem 28,5 kg, včetně elektrického startéru. 
Kliková skříň
Kliková skříň je navržena tak, aby umožnila konstrukci hřídele v ideálním těžišti. Postavení hřídele spojky se posunula o 11.1mm a zpět a o 26,9 mm výše což umožnilo zkrátit o 20 mm motor. Kartery jsou vyráběny za použití výrobního procesu vysokotlakým litím, což vede redukci tloušťky stěny při zachování výjimečné spolehlivosti. Kultovní logo Husqvarna zdobí bronzově zbarvená víka motoru.

                                                   
Integrovaný systém chlazení
Chladiče jsou odborně dodávány z WP Performance Systems s použitím vysoce pevného hliníku. CFD (Computational Fluid Dynamics) je využit efektivnějším směrováním vzduchu přes chladiče a zajišťují optimální chlazení za všech podmínek. Chladicí systém je integrován do rámu za účelem zvyšení odvodu tepla a to výměnou chladicí kapaliny skrz rám a současně eliminuje potřebu dalších hadic. Navíc chrániče chladiče nejen chrání před odletujícími úlomky, ale také působí jako výztuha odvádějící energii nárazu kolem chladiče a do rámu

                                                    
Klikový hřídel
Nový kliková hřídel je nejen tužší, ale také dosahuje o 6 mm kratšího zdvihu. Kratší zdvih umožňuje motoru běžet volněji, což umožňuje rychlé a citlivé dávkování výkonu. Ojniční ložisko je vybaveno dvěma vlisovanými pouzdry zajišťující maximální spolehlivost a trvanlivost, což zajistí její dlouhé servisní intervaly 135 hodin.

 

FE 350 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem 349,7 ccm
Vrtání / zdvih 88,0 / 57,5 mm
Startér elektrický
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, DOHC s vahadly (finger followers)
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
Spojka

PODVOZEK

mokrá, DDS vícelamelová, hydraulika Magura
.

Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD Xplor Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 300 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 120/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,5o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 970 mm
Objedm nádrže cca 8,5 l
Hmotnost bez paliva 106,8 kg