Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FE 350 MY16 - špičkový výkon s nižší námahou

Silný točivý moment v širokém spektru otáček se špičkovým výkonem 46hp při hmotnsti motoru 28,5 kg posouvá FE350 až na hranici k modelům o objemu 450 cc. Ideální kombinace maximálního výkonu s lehkou ovladatelností, FE 350 v sobě spojuje ty nejlepší vlastnosti FE 250, se kterou sdílí shodnou stavbu s výkonem o 25% zvýšeným. Profesionálové i amatéři jistě ocení lehkost při překonávání nejtěžšího terénu s FE 350, díky kompaktnímu, ale výkonnému motoru, stabilnímu a důvěryhodnému podvozku, spolehlivému a účinnému elektrickému startéru i špičkovému standardnímu vybavení a technologii. Tento model je od MY16 vybaven novou spojkou Brembo pro hladké řazení, zatímco Brembo brzdiče s novými kotouči zajistí vynikající brzdnou účinnost vysokého výkonu výkonu.

CENA 232.240,- Kč s DPH  

Výhody
• silný kroutící moment a snadné použití 350cc motor spojuje lehký a agilní podvozek a tvoří ideální kombinaci mezi objemy 250 a 450cc
• DDS systém spojky a přesná 6ti stupňová převodovka , pro zajištění jednoduchého a spolehlivého řazení
• Zadní odpružení s přepákováním absorbuje velké nerovnosti a vyjeté koleje s lehkostí a zaručuje konzistentní výkon za všech podmínek
* Nová spojka Brembo pro hladší řazení


Motor
Výkon FE 350 dosahuje 46 koní což je více než dost, aby se mohla měřit v závodech třídy E2, i když je podobný velikostí a hmotností motoru FE 250 (jen 28,5 kg). 350cc motor má hladký a snadno dávkovatelný výkon od nízkých až po limit 12.000 otáček za minutu, v kombinaci s pokročilým systémem řízení motoru a  6-ti stupňovou převodovkou umožní každému jezdci využití předností výjimečné FE 350. Pokročilé výrobní procesy umožňují inženýrům navrhovat tenčí stěny skříně motoru a udržet váhu na minimu při zachování pevnosti.Vibrace jsou eliminovány vyvažovacím hřídelem jenž zároveň pohání vodní pumpu a řetěz rozvodů.

DOHC hlavy válců
57,5 mm zdvih a 88 mm vrtání umožňují velký průměr ventilů. 36,3 mm titanové sací ventily a 29,1 mm výfukové váží pouze 22,4 g a 22,7 g  a vahadla jsou ošetřena  povlakem DLC což zaručit menší tření a vyšší otáčky (12000 ot limit) . Načasování vačky a celkový výkon je vyladěn specificky pro enduro styl jízdy.

Válec a píst
Kovaný píst Vertex zaručuje vysoký výkon a spolehlivost. Váží jen 275 gramů, do velkého vrtání 88mm s větším průměrem ventilů a lepším průtokem palivové směsi a krátkým zdvihem zvyšuje dosažitelné otáčky a minimalizuje oscilující hmoty. Kompresní poměr je 12.3:1.

Kliková hřídel
S maximálním výkonem téměř na úrovni 450 jsou vyžadovány nejpokročilejší technologie klikové hřídele v zájmu zachování provozní vlastnosti vysokého výkonu po celou dobu životnosti motoru FE 350. Hřídel a ojnice jsou vyrobeny špičkovou firmou PANKL k zajištění trvanlivosti a dlouhých servisních intervalů (135 hodin na výměnu ojnice, ojničního ložiska a čepu kliky ). Kluzné velké ojniční ložisko s uložením v šálách přímo na ojniční čep zajišťují, že tyto zdánlivě protichůdné vlastnosti mohou být kombinovány v motoru. Trakce je pro enduro důležitá, proto je FE 350 vybavena těžší klikovou hřídelí ve srovnání s FC 350 pro zlepšení trakce a dodávku výkonu specifického pro enduro.

Kliková skříň
Hmotnost byla šetřena na všech složkách motoru. Kliková skříň má tenčí stěny a to díky výrobního procesu tlakového lití, nabízejí vysokou pevnost v tahu a odolnost proti vylamování a zároveň výrazně snižuje hmotnost ve srovnání s jinými metodami lití. Zlacení na bočním víku motoru snižuje oděry jeho povrchu na minimum. Logo Husqvarna přidává na stylovém provedení vík.

Převodovka
Pro FE 350 byla vyvinuta specifická 6-ti stupňová enduro převodovka. Zvláštní pozornost byla věnována zajištění snadného a přesného řazení.

Chlazení
Chaldiče White Power Performance Systems využívají výhodu integrace s rámem, což přispívá lepšímu odvodu tepla a vyšší účinnosti chlazení a upevnění díky redukovaných hadicím chalzení.

Engine Management System ( EMS) / / / / pro 250-350-450 / / / / /
Motory řady FE jsoou vybaveny Keihin elektronickým vstřikováním paliva a 42mm škrtící klapkou pro optimální odezvu plynové rukojeti a výkonu motoru, který je uzpůsooben pro náročné podmínky enduro jízdy. Energie je do elektrických systémů dodávána olejem chlazeným 196 W alternátorem střídavého proudu. Volitelné Husky Power příslušenství umožňuje jezdci vybrat si mapu pomocí volitelného přepínače a stahovat údaje o motoru s notebookem přes Setting Tool. S možností připojení k počítači umožňuje také ukládat data o motoru.

Standardní přepínač map
Na všech enduro modelech s výjimkou TE125 může být pomocí přepínače map dodávka výkonu motoru modifikovaná podle terénu a preferencí jezdce.

Spojka / / / / pro 250-350-450 / / / / /
Inovativní DDS ( Damped Diapragm Steel) je spojkový systém amontovaný na FE motocykly za účekem dosažení hladkého záběru a snadného ovládání. Exkluzivní vlastnosti tohoto systému zajišťuje membránová pružina místo klasických vinutých pružin, integrovaný tlumicí systém pro lepší přilnavost a odolnost, a silný vnitřní náboj spojky pro větší stabilitu. Jezdci všech úrovní ocení přesný Brembo hydraulický systém pro jeho přesné ovládání, minimální potřebnou sílu k ovládání páčky a nízkými nároky na údržbu.

Rozvody / / / / pro 250-350-450 / / / / /
Střední multifunkční vyvažovací hřídel, která je hnaná klikovou hřídelí, pohání vodní čerpadlo a rozvodový řetěz. Působí jako vyvažovací hřídel pro hladký průběh, pomáhá vyrovnívat setrvačné síly a přispívá ke hladkému chodu kompaktního motoru. Napnutí řetězu je zajištěno pomocí hydraulického napínáku řetězu u modelů FE 250 a 350  a mechanickým napínákem řetězu na motoru FE 450.

Mazání / / / / pro 250-350-450 / / / / /
Dvě olejová čerpadla zajištují řádné mazání, aby dosáhlo všechny kritické části motoru. Prvé čerpadlo maže klikový hřídel, píst, multifunkční hřídel a vahadla ventilů, zatímco druhé čerpadlo se stará o převody.

Elektrický startér / / / / pro 250-350-450 / / / / /
I jezdci na nejvyšší úrovni soutěží vítají elektrický startér, zejména po pádu nebo v obtížné situaci. Jezdci všech úrovní ocení neocenitelnou pomoc elektrického startovacího systému, když jsou unavení v prudkém stoupání nebo uvízli v bahně.

FE 350 MY15 technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 4-takt

Objem

349,7 cc

Vrtání / zdvih

88/57,5 mm

Kompresní poměr

12,3:1

Startér / baterie

elektrický / 12V 4Ah

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém vstřikování

Keihin EFI, průměr tělesa klapky 42 mm

Ovládání

4 ventily, DOHC s vahadlem (finger followers)

Mazání

Tlakové s dvěma olej.čerpadly

Převodové poměry

14:32  16:26  20:25  22:23  25:22  26:20

Primární převod

24:73

Stálý převod

14:52 (13:52)

Chlazení

Kapalinou, hnaná vodním čerpadlem kontinuálně

Spojka

DDS vícelamelová spojka, hydraulika Brembo

Zapalování

Keihin EMS

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Centrální dvojitý kolébkový, 25CrMo4 ocel

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid

Řidítka

Neken, hliník ø 28/22 mm

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm 4CS Uzavřená kazeta

Zadní odpružení

WP-Monoshock s přepákováním

Zdvih pérování přední / zadní

300/330 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 260/220 mm

Přední / zadní ráfky

1,60 x 21'', 2,15 x 18'' DID

Přední / zadní pneumatiky

90/90-21''; 140/80-18''

Řetěz

520 X-Ring

Tlumič výfuku

Hliník

Úhel hlavy řízení

63,5 °

Brýle offset

20 mm

Rozvor

1482 ± 10 mm

Světlá výška

345 mm

Výška sedla

970 mm

Objem nádrže cca.

9,5 l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

109 kg