Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

FE 250 MY17

ABSOLUTNĚ PRECIZNÍ ENDURO
Nejlehčí a nejkompaktnější 4-taktní enduro Husqvarna. Hladký točivý moment čtyřtaktu a vysoký výkon v mnohem lehčím a kompaktnějším podvozku. Nový precizně postavený rám nabízí lepší pružnost, lepší vstřebávání rázů a optimální funkčnost odpružení, při hmotnosti 8,8 kg. Nová konstrukce zlepšuje ovladatelnost a snižuje vibrace. Všechny 4-taktní modely roku 2017 mají nové svody a kratší tlumiče pro dosažení maximálního výkonu při zachování hlučnosti v rámci FIM limitů. Enduro jezdci čelí často náročným podmínkám a vždy hledají nejlepší trakci při jízdě. Čtyřdobé modely Husqvarna 2017 mají optimalizovaný přepínač map, který také aktivuje funkci regulace prokluzu.

CENA ,- Kč

                                                   
Motor
Tento nový motor 250 ccm je opět navržen tak, aby byl silnější, lehčí a kompaktnější. Všechny hlavní komponenty a uspořádání hřídelů jsou pečlivě umístěny tak, aby co nejlépe vyhovovaly výkon a jízdním vlastnostem celku. V důsledku změny konstrukce je motor o 20 mm kratší a 0,7 kg lehčí než dříve váží celkem 27,6 kg, včetně elektrického startéru. Kromě toho je dodávka výkonu zlepšena v celém rozsahu 12.800 otáček za minutu, když si motor stále zachovává svůj charakteristický točivý moment a dělá FE 250 přístupnou pro profesionální i amatérské jezdce.
Kliková skříň
Kliková skříň je navržena tak, aby umožnila konstrukci hřídele v ideálním těžišti. Postavení hřídele spojky se posunula o 11.1mm a zpět a o26,9 mm výše, což umožnilo zkrátit o 20 mm motor. Kartery jsou vyráběny za použití výrobního procesu vysokotlakým litím, což vede k redukci tloušťky stěny při zachování výjimečné spolehlivosti. Kultovní logo Husqvarna zdobí bronzově zbarvená víka motoru.

                                                   
Hlava válce
Nová hlava válců je vybaven pokročilou technologii, jejímž cílem je významné snížení hmotnosti. Nová dvojice twin vačkových hřídelů je 150 gramů lehčí a otáčí se na povrchu s nízkým třením. Kromě toho, čtyři lehké titanové ventily (sací 32,5mm, výfukové 26,5 mm) jsou ovládány vahadely s o 30% tvrdší DLC (Diamond Like Carbon) povrchovou úpravou, zatímco pohon rozvodů se skládá z nového, kratšího DID řetězu, s novými řetězovými koly i vodítky - to vše za účelem snížení tření.

                                                    
Klikový hřídel
Nový kliková hřídel je nejen tužší, ale také dosahuje o 6 mm kratšího zdvihu. Kratší zdvih umožňuje motoru běžet volněji, což umožňuje rychlé a citliv dodávkování výkonu. Ojniční ložisko je vybaveno dvěma vlisovanými pouzdry zajišťující maximální spolehlivost a trvanlivost, což zajistí její dlouhé servisní intervaly 135 hodin.

 

FE 250 MY17 technická data

MOTOR  
Typ motoru jednoválec čtyřtaktní
Objem 249,9 ccm
Vrtání / zdvih 78,0 / 52,3 mm
Startér elektrický
Převodovka 6 rychlostních stupňů
Rozvody 4 ventily, DOHC s vahadly (finger followers)
Zapalování bezkontaktní elektronické Keihin EMS
PODVOZEK  
Rám cetrální dvojitý kolébkový 25CrMo4 ocel
Podsedlový rám Síťovaný polyamid s karbonem
Přední vidlice WP-USD Xplor Ø 48 mm se seřízením předpětí
Zadní odpružení WP s přepákováním
Zdvih pérování přední / zadní 300 / 300 mm
Přední / zadní brzdy Kotoučová brzda Ø 260/220 mm
Přední / zadní ráfky 1,60 x 21'', 2,15 x 18''
Přední ; zadní pneu 90/90-21"; 120/90-18"
Řetěz X-Ring 5/8 x 1/4
Úhel hlavy řízení 63,5o
Světlá výška 370 mm
Výška sedla 970 mm
Objedm nádrže cca 8,5 l
Hmotnost bez paliva 105,8 kg