Novinky

701 ENDURO A SUPERMOTO MY17

Od října budou od výrobce k diispozici nové modely 701 Enduro a 701 Supermoto modelového roku 2017. Bližší technické info viz odkazy.

TESTOVÁNÍ 701 ENDURO

Zájemci o vyzkoušení novinky MY16 - 701 ENDURO mají možnost o víkendovém testování 10.6.-13.6.2016. VÍCE K AKCI ZDE

VÝSTAVA MOTOCYKL 2016 PRAHA  

Zveme naše příznivce na výstavu MOTOCYKL 2016 do Prahy - Holešovic, kde budeme ve střední hale prezentovat aktuální enduro modely (FE350 a TE300)  i novinku Husqvarna Supermoto 701.

AKČNÍ CENY HUSQVARNA MY16

U jednotlivých modelů naleznete nové aktuální ceny modelů Husqvarna.

TESTOVÁNÍ HUSQVARNA ENDURO MY16

Vážení příznivci značky Husqvarna. Na sobotu 22.8.2015 jsme pro Vás připravili v Cítově možnost testování nových enduro modelů Husqvarna 2016. Zájemci o vyzkoušení jednoho z modelů TE125, TE300, FE250 či FE350 se mohou hlásit a registrovat dle propozic v odkazu včetně preferovaného termínu testování (dle zásady kdo dřív přijde, ten dřív jede... :-) ). Bližší informace včetně propozic a naleznete zde

 


 

HUSQVARNA SUPERMOTO 701

                                                       

                                              

CENA: 242 900

HIGH-TECH VÝKON A OVLÁDÁNÍ
Supermoto 701 těží z nové úrovně ovládání široké dodávky poskytovaného výkonu. Ride-by-wire systém ovládání škrticí klapky umožňuje přesnější a konzistentní ovládání škrticí klapky, zatímco tři možnosti nastavení palivových map motoru vám umožní doladit dávkování výkonu 701  pro širokou škálu možných povrchů a povětrnostních podmínek.

Polyamide rear subframe and tank  Aluminium swingarm

BEZPEČNÁ A JEŠTĚ SPORTOVNĚJŠÍ BRZDNÁ SÍLA
Buďte bezpečnější na silnici s novým systéměm ABS Bosch 9.1 MP. Vyvážuje sportovní ízdu s bezpečností a potěšením. Ve volitelném Husqvarna originálním příslušenství klíč odemkne Supermoto ABS, aby se zadní kolo dalo zazalokovat, s funkcí ABS

     

STLÝ HLADKÝ PŘENOS VÝKONU
Minimalizuje účinky odskakovní při podřazení a eliminuje jo nepříjemné projevy. Spojka zabraňuje kompresním přdbrzdění při zpomalování, při zachování plné trakce, což výrazné zlepší bezpečnost na silnicích a umožní dosažení rychlejších časů na kolo na závodní dráze.

      

                                         

PŘÍJEMNÝ ZÁŽITEK Z JÍZDY
48 mm upside-down vidlice WP výkonný systém poskytuje 215 mm zdvih. Tyto snadno nastavitelné vidlice mají oddělené tlumící okruhy v každé noze vidlice, takže komprese je tlumena pomocí levé a odskok vpravo. Zadní tlumič WP poskytuje 250 mm zdvih zadního kola a nabízí vysoké i nízkorychlostní možnosti nastavení.

        Frame

BLIŽŠÍ POPIS

RÁM 
Lehký příhradový rám je vyroben z vysoce kvalitní chrom-molybdenové oceli. Byl vyvinut s cílem zajistit přesné ovládání a vzbudit naprostou důvěru v jezdce. Detailní zpětná vazba se přenáší na jezdce díky přesně vypočítané tuhosti,  krutu a podélné pružnosti.

Polyamidový zadní podsedlový rám a nádrž
Samonosný podsedlový rám s integrovanou 13 litrovou palivovou nádrží je dokonale umístěn pro co nejlepší rozložení hmotnosti. Vyrábí se pomocí termoplastického rotačního tváření procesu, je jednodílné konstrukce a váží pouze 5,2 kg. Je vyroben z vysoce pevného polyamidu.

Hliníková kyvná vidlice
Maximální přesnost a extrémně nízká hmotnost pouhých 3,9 kg jsou zajištěny eliminací svařování při jednosložkové konstrukci při gravitačním odlitku kyvné vidlice.

WP vidlice
Vidlice vyvinutý WP Performance Systems má 215 mm zdvih kola a nabízí lepší tlumení a jednodušší nastavení než tradiční vidlice díky řešení útlumu pomocí samostatných okruhů ve vidlici. Levá noha je věnován tlumení komprese, zatímco pravá noha vidlice zajišťuje tlumení odskoku.

    

WP tlumič(zadní)
Kompletně nastavitelný zadní tlumiče WP je vybaven možností plného nastavení tlumení při odskoku stejně jako vysoko- a nízko- rychlostní nastavení tlumení komprese. 250 mm zdvih zadního kola zaručuje perfektní kontrolu motocyklu za všech okolností, ať už v úzkých a klikatých horských silnicích nebo v přeplněných centrech měst.

701 SUPERMOTO technická data

MOTOR

 

Typ motoru

Jednoválec, 4-takt

Objem

690 cc

Vrtání / zdvih

102/84,5 mm

Výkon

49 kw (67hp) . 7000 ot.min-1 (30kW)

Startér / baterie

Elektrický/12V 8,66Ah

Převodovka

6 rychlostních stupňů

Palivový systém 

dvojité vstřikování

Ovládání

SOHC 4V

Mazání

Tlakové se 2 čerpadly

Primární převod

36:79

Zapalování

Keihin EMS s RBW

Stálý převod

16:42

Chlazení

Kapalinou

Spojka

APTCTM antihoppingová, hydraulicky ovládaná

 

 

PODVOZEK

 

Rám

Leký příhradový, CrMo ocelový 

Podsedlový rám

Síťovaný polyamid

Přední vidlice

WP-USD Ø 48 mm s dělenou kompresí (levá) a odskokem (pravá)

Zadní odpružení

WP- performance system s plně nastavitelným odskokem i kompresí

Zdvih pérování přední / zadní

215/250 mm

Přední / zadní brzdy

Kotoučová brzda Ø 320/240 mm ABS

ABS

BOSH 9M dvoukanálové (s modem SM = vypínací)

Přední / zadní pneumatiky

120/70 ,  160/60

Přední / zadní ráfky

17/17 "

Úhel hlavy řízení

63o

Rozvor

 NA ± 10 mm

Světlá výška

 270 mm

Výška sedla

 890 mm

Objem nádrže cca.

13  l

Hmotnost, připravena, bez paliva cca.

 145 kg